Och ännu en låååång väntan!

Hej o hallo!
Jag tänkte bara säga (läs skriva) ;) att Kevins bakgrund tyvärr blev underkänd. Men det är inget att gråta störtfloder över, eftersom jag har "förbättrat" den, dvs. skrivit på mer och bättre förklaringar. Så nu blir det nog snart klart! (Hoppas jag). Destinys liv går på (får börja lektioner med henne imorn, om jag nu ska det, det får vi se). Annars ska jag kanske pausa elr halvpausa henne, så som Arianna200 gör! Med sin Lucy Summers, då, halvpausar.
På så sätt hinner vi lära känna killarna och fortsätter att spela tjejerna!
With or without a doubt
//Hc

Kommentarer
Postat av: Dessy (Hc)

Kevin är underkänd igen och det går inte att halvpausa om man inte har två elever i samma årskurs. Lite misslyckat! XD

2010-10-07 @ 11:19:03
URL: http://shbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0